Cauta:

EXCLUSIV: INSELAT DE UNICARM: Un client al supermarketului Unicarm, din Viseu de Sus, inselat de angajatii magazinului - Acesta a platit la casa un alt pret decat cel afisat pe raft (GALERIE FOTO)

Categorie: Economie | Autor: InfoMM.ro | (15 decembrie 2009, 07:43)

FURAT LA CASA. Unicarm, o firma cu staif, si-a castigat un renume nu doar prin mezelurile produse si lantul de magazine creat in diverse localitati din tara, ci si prin modul in care clientii sunt inselati in momentul cumpararii. Un caz simplu ne arata felul in care firma satmareana intelege a-i trata pe cei care ii aduc anual zeci de milioane euro in cont. Duminica dupa masa, un client al supermarketului Unicarm din Viseu de Sus a fost inselat pe fata de angajatii unitatii. Fara jena, la casa i s-a cerut un pret mai mare pentru produsul cumparat decat cel afisat pe raft. In urma reclamatiei sale, nu i s-a redus din pret, ci pretul afisat pe raft a fost inlocuit cu un altul.

Acelasi produs, doua preturi. Cumparatorul a intentionat sa ia rodii. Pretul afisat pe raft, asa cum se poate vedea in GALERIA FOTO atasata materialului, era de 6,65 lei/kg. La casa, insa, i s-a aplicat un alt pret pe kilogram: 7,49 lei. Nedumerit, omul a cerut explicatii. Sec, i s-a spus ca pretul corect este cel dat de aparat si nu cel afisat pe raft. Mai simplu spus, a fost inselat de conducerea supermarketului. Pana la urma, clientul a platit diferenta solicitata, insa nu a parasit magazinul inainte de a ne prezenta dovada furtului Unicarm.

Cateva secunde, doar. Contactat telefonic, Daniel Sandru, directorul magazinului Unicarm Viseu de Sus, ne-a spus ca are cunostinta despre acel incident, insa totul a fost cauzat de o diferenta de pret, care dureaza cateva zeci de secunde. "In primul rand, domnul trebuia sa stea de vorba cu un sef de magazin. Apoi, fotografierea preturilor din magazine este interzisa. Daca avea o nelamurire, o puteam rezolva pe plan local. Am inteles ca i s-a spus clientului ca noi primim zilnic marfa si variaza preturile. Cand se schimba preturile, trebuie sa se faca un transfer la case. Acel transfer la case nu ajunsese inca, pentru ca dureaza cateva secunde. I s-a spus clientului ca daca e nemultumit, i se va da diferenta de bani. Daca mai astepta cateva secunde, problema era rezolvata", a declarat directorul supermarketului din Viseu. Norocul clientului a fost ca a luat doar o cantitate mica de rodii si nu una mai mare, unde diferenta ar fi fost simtitoare.

"Nu cred. Sunt povesti." Patronul firmei satmarene nu crede ca o astfel de situatie este posibila si spune ca preturile de pe raft trebuie sa corespunda cu cele de la casa. Mai mult, clientul nu poate fi taxat diferit de pretul afisat pe raft. "Eu nu cred. Nu exista asa ceva. Pentru ca ei nu pot schimba preturile. Numai de la centru. Sunt niste povesti. Eu le-am mai auzit. Clientul nu poate fi taxat la casa decat cu pretul de pe raft", a spus Vasile Lucut, actionarul majoritar al Unicarm Satu Mare.

Nici noi nu putem crede, dar iata ca suntem furati pe fata. Preturile de pe raft nu corespund cu cele de la casa. Si asta nu e singura metoda folosita in supermarketuri pentru a insela clientii. La cantitati mari, numarul produselor este schimbat, uneori clientul platind pentru cumpararea mai multor produse decat cele aflate in cos. Desigur, s-a gresit la numaratoare. Nimic intentionat.

Galerie:
Categoria de subiect: clienti inselati; unicarm satu mare; supermarket; viseu de sus; rodii; preturi; mezeluri
Adaugati un comentariu: