3.7 C
Baia Mare
miercuri, noiembrie 6, 2024

Reguli stricte pentru campania prezidențială din 2024: când și cum se încheie propaganda electorală

Recomandarea editorului

Campania electorală pentru alegerea Președintelui României va începe pe data de 25 octombrie, ora 00.00, potrivit unui comunicat de presă remis redacției. În data de 23 noiembrie, ora 7:00, campania electorală se va încheia. După încheierea campaniei, este interzisă continuarea propagandei electorale.

”Prin continuarea campaniei electorale se înțelege: afişarea, lansarea sau distribuirea de materiale electorale de orice tip care se referă la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2024, difuzarea de mesaje electorale care se referă la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2024 în format audio, vizual sau mixt pe ecrane digitale amplasate în locuri publice, private sau prin intermediul unor vehicule special amenajate, sfătuirea alegătorilor să voteze sau să nu voteze anumiţi candidaţi la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2024”, se arată în același comunicat.

Conform Deciziei Biroului Electoral Central pentru alegerea Președintelui României, menţinerea conţinutului cu caracter electoral referitor la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2024, care a fost publicat pe durata campaniei electorale pe paginile de internet şi pe platformele online de socializare şi care nu face obiectul unei promovări plătite pentru afişarea respectivului conţinut ulterior încheierii campaniei electorale, nu constituie acţiune de continuare a propagandei electorale după încheierea campaniei electorale.

În perioada cuprinsă între momentul încheierii campaniei electorale şi până la încheierea votării, organizatorii evenimentelor de orice gen şi participanţii la acestea nu pot derula acţiuni de propagandă electorală. Este interzisă acordarea sau formularea promisiunii de acordare a unor beneficii şi recompense de orice fel pentru participarea la vot.

Conform aceluiași comunicat, se interzice utilizarea în scop electoral a vehiculelor inscripţionate sau colantate cu sloganuri de campanie sau cu imagini ale candidaţilor, precum şi cu alte referiri la competitorii electorali, utilizarea vehiculelor care difuzează materiale audio, în mers sau staţionar, organizarea de spectacole, serbări, focuri de artificii, utilizarea de bannere, mesh-uri, corturi publicitare, pavilioane publicitare, panouri publicitare mobile, steaguri publicitare, calcane, ecrane publicitare, indicatoare publicitare direcţionale, structuri de publicitate autoportante, mijloace de publicitate, panouri publicitare, proiecte publicitare speciale, publicitate luminoasă şi oricare alte materiale electorale care nu sunt prevăzute la art. 36 alin. (2) din Legea nr. 334/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img

Mai multe articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Publicitate -

Ultimele știri